Het merk Lammily dat in 2014 met een vrouwelijke pop met normale maten op de markt kwam, probeert nu hetzelfde voor de mannelijke versie. Vrouwen voelen de druk om perfect te zijn, maar ook mannen lijden onder het onrealistische ideaalbeeld. Deze pop moet dat beeld proberen om te keren.
‘Boy Lammily’ heeft geen afgetraind lichaam. Ontwerper Nickolay Lamm baseerde zich op het lichaam van een doorsnee jongeman van 19 jaar. Volgens hem is die niet dik, maar is het ook geen perfecte beach boy.
Om de pop nu al in huis te halen is het nog te vroeg. Op dit moment bestaat er enkel een protoype van de nieuwe Ken. Op deze crowdfundingsite kan je het project steunen vanaf 1 dollar.
Als de wereld net zo enthousiast is over de nieuwe Ken als over de nieuwe Barbie, komt deze pop er vermoedelijk snel en zal Mattel, de maker van Barbie & Ken, de aanpassing volgen.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier