14 September 2016
Bijgewerkt: 20 September 2021
Zoals je hier al kon lezen, is het volop spinnentijd. Al verwachten wij de kleine diertjes eerder in onze tuin of garage te zien rondkrioelen en niet ... in een koekje.
In de Verenigde Staten onderzoekt Aldi de klacht van ene Eric Sowa uit Lindenhurst, New York, nadat die een spin had gevonden in zijn vanillekoekje. Niet in de doos, maar wel degelijk gebakken ín het koekje. Ieuw!
Bon t.w.v. 5 dollar ter compensatie
Sowa kocht de doos koekjes vorige week donderdag voor zijn 9-jarige dochter voor hij haar van school ging halen. Wanneer zijn vrouw ging klagen bij het Amerikaanse hoofdkantoor van Aldi, ontving ze prompt een bon ter waarde van 5 dollar en werd haar gezegd dat ze de fabrikant van de koekjes zouden contacteren.
Daar was het gezin Sowa niet mee gediend, dus trok het naar de plaatselijke tv-zender om z’n beklag te doen. Toen die Aldi contacteerden, zeiden ze dat het gaat om ‘een alleenstaand incident’.
Het volledige statement van Aldi:
‘Bij Aldi nemen we de veiligheid en integriteit van onze producten erg serieus. Daarom krijgt elk product een garantiestempel. Dat houdt in dat wanneer een klant niet 100% tevreden is, we het product zullen vervangen en de aankoopprijs zullen terugbetalen. Wij zijn ervan overtuigd dat dit een alleenstaand incident is. De fabrikant heeft ondertussen contact opgenomen met de klant om de zaak verder te onderzoeken. We betreuren dit voorval ten zeerste.'
Wordt ongetwijfeld vervolgd ....
Bron: Mashable
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier