Het concept komt overwaaien uit steden als Parijs, Barcelona en Londen.
HEMA test nieuw concept in vier Belgische winkels
Wie de pilotstores in Hasselt, Izegem, Rocourt of Tienen binnenloopt, zal ontdekken dat zijn favoriete HEMA-winkel vanaf nu ingedeeld is in verschillende belevingswerelden als 'wonen', 'keuken', 'baby' en 'dames', waar je dan zowel sokken als juwelen als lingerie bij elkaar vindt. 'Dat maakt het voor de klanten veel overzichtelijker,' klinkt het bij Tjeerd Jegen, CEO van HEMA, in Het Nieuwsblad. 'De frisse en ruime uitstraling van de winkels springt meteen in het oog.' Ook smalle gangen werden bijvoorbeeld vervangen door brede gangen met tafels en paspoppen voor een duidelijk overzicht. Of het concept in alle HEMA-winkels in België wordt doorgevoerd, zal na een testperiode van ongeveer drie maanden beslist worden.
Lees ook:
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier