Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...
kerstreclame
© YouTube @Erste Group

Als we met z'n allen natuurlijk zorg blijven dragen voor onze prachtige planeet.

Deze mooie kerstreclame geeft ons hoop voor de toekomst

Herlinde Matthys
Herlinde Matthys Webjournalist

De hevige overstromingen van afgelopen zomer in Luik waren nog maar eens een realitycheck dat we beter moeten zorg dragen voor onze planeet. De kerstreclame van Erste Group vat die boodschap samen in een prachtig filmpje.

In de aanloop naar de gezelligste feestdag van het jaar, Kerstmis, pakken tal van winkels en bedrijven uit met indrukwekkende reclamespots. Erste Group, een Weense bank, is daar een mooi voorbeeld van. Het lanceerde voor het vierde jaar op rij een prachtige kerstreclame met een nog mooiere boodschap.

#believeintomorrow

Het thema van het filmpje dit jaar is #believeintomorrow, en laat dat net hetgeen zijn dat we in deze tijden meer dan nodig hebben. Het noodweer in juli drukte ons nogmaals met onze neus op het feit dat er geen planeet b is. Als we onze kinderen, kleinkinderen, achterkleinkinderen en hun kinderen een mooie toekomst willen schenken, moeten we in actie schieten.

In de kerstreclame zien we hoe een kindje haar papa terechtwijst wanneer hij onder meer het water laat lopen terwijl ie zijn tanden poetst, de verpakking van de melkfles in de verkeerde vuilnisbak gooit én de auto verkiest boven de fiets.

Handje helpen

Erste Group wil zo benadrukken dat we moeten blijven geloven in een betere toekomst. En dat we daarbij allemaal een handje (of twee) kunnen helpen. De video werd op enkele dagen tijd al meer dan twee miljoen keer bekeken.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Lees ook:

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '