Camping Coppens

De grote vraag is of de kinderen dit stekje goedkeuren…

PREVIEW: Staf toont nieuwe droomhuis in Karlstad aan de kinderen in ‘Camping Coppens’

Staf, Monique, Beau en Nora wonen ondertussen al vier jaar in Zweden. In het nieuwe seizoen zien we hoe ze opnieuw verhuizen. Niet terug naar België, maar van de ongerepte natuur naar de grote stad. In een preview bezoeken de kinderen voor de allereerste keer hun nieuwe woonplaats.

Vier jaar geleden maakte Staf met zijn gezin een gigantisch grote sprong in het onbekende: ze pakten hun boeltje in België en verhuisden naar Zweden om daar een camping te openen. Drie seizoenen lang kon je in ‘Camping Coppens’ volgen hoe ze dit zotte avontuur beleefden. Alle ups en downs kwamen aan bod. In het vierde seizoen wacht hen opnieuw een grote uitdaging!

Grote slaapkamers

‘Camp Grinsby’ draait op volle toeren, dus het gezin besluit om de natuur even achter zich te laten en naar de grote stad te trekken. Ze verhuizen naar Karlstad en daar hoort uiteraard een nieuwe woning bij. Monique en Staf grepen al een paar keer naast een huis, tot hun grote teleurstelling, maar in de aflevering van vanavond zie je hoe Staf telefoon krijgt van de makelaar met het goede nieuws dat het bod op hun droomhuis aanvaard werd!

Het gezin bezoekt voor de eerste keer samen hun nieuwe stekje, wat enorm spannend is, want Beau en Nora zagen hun nieuwe thuis nog niet! De grote vraag is of ze het even geweldig vinden als hun ouders of toch hun bedenkingen hebben. ‘Ik heb de indruk dat ze het leuk vinden’, zegt Staf gerust na een eerste rondleiding. Wanneer ze hun nieuwe, grote slaapkamers ontdekken, zijn ze zeker overtuigd. ‘Ik ben keiblij dat de kinderen het fijn vinden’, zegt Staf opgelucht. ‘We gaan echt een thuis creëren hier.’

Het nieuwe seizoen van ‘Camping Coppens’ zie je vanaf vandaag, 5 september, elke donderdag om 20u40 op VTM.

' ' ' '