© Play4

Het wordt een race tegen de klok!

PREVIEW: Erik Van Looy en Olga Leyers roepen hulp in van enkele bekende koppen in ‘Celebrity Klopjacht’

Het blijft razend spannend in ‘Celebrity Klopjacht’! Al twee duo’s liepen tegen de lamp en nog drie stelletjes zijn op de vlucht. In de komende aflevering moeten ze beroep doen op iemand uit hun netwerk terwijl de speurders hen op de hielen zitten. Olga Leyers en Erik Van Looy roepen de hulp in van enkele bekende koppen.

Opgepast spoiler alert voor wie de eerste drie afleveringen van ‘Celebrity Klopjacht’ nog niet zag. De speurders konden eerder al Rik Verheye en Pedro Elias pakken in een dikke Porsche en Jeff Bronder en Pieterjan Marchand liepen ondanks hun sluwe trucjes – die verfbom! – helaas ook in de val. Er blijven nog drie voortvluchtige duo’s over: Annelien & Stephanie Coorevits, Conrad Janssens & Cesar Casier en Erik Van Looy & Olga Leyers.

Computerspelletje

Zij krijgen in de komende aflevering een nieuwe opdracht die hun geduld danig op de proef zal stellen. Ze moeten iemand uit hun netwerk benaderen voor een cruciale aanwijzing over de locatie van hun extractiepunt. Die info staat op een ouderwetse diskette met daarop een computerspel. Alleen door dit spel volledig uit te spelen kunnen ze de volgende stap in hun ontsnappingsplan zetten.

Simpel? Guess again! De speurders kwamen er namelijk achter dat de BV’s hulp zoeken in hun dichte omgeving en azen op hun prooien! Ze zitten Olga en Erik op de hielen. Die twee doen beroep op enkele bekende koppen om hen te redden. Zo duiken ze onder bij niemand minder dan Jani Kazaltzis en bellen ze Boris Daenen, beter bekend als dj Netsky om de diskette te ontcijferen. Het wordt een race tegen de klok! Zeker als blijkt dat Olga en Erik echt niet goed zijn in de videogame.

‘Celebrity Klopjacht’ zie je elke zondag om 19u55 op Play4 en GoPlay.

' ' ' '