‘Wat een stem hebben wij hier net gehoord?’, klinkt het bij Laura Tesoro.

PREVIEW: staande ovatie van de vier coaches voor verbluffende cover van Adele in ‘The Voice Kids’

Chloë Foubert
Chloë Foubert Modejournalist

De teams van Laura Tesoro, Pommelien Thijs, Metejoor en Coely raken langzaam vol. Met slechts een paar plekken over moeten de coaches in de aflevering van morgenavond nog strenger zijn in hun keuzes. De 14-jarige Nisa lijkt de hoge verwachtingen tijdens de laatste auditiedag van ‘The Voice Kids’ alvast in te vullen met een verbluffende cover van Adele.

Bevende stem, klamme handjes… De stress tijdens de blind auditions van ‘The Voice Kids’ valt niet te onderschatten. Je zou dan ook denken dat heel wat kandidaten op veilig willen spelen en aarstmoeilijke nummers links laten liggen. Wel het tegendeel is waar. De 14-jarige Nisa uit Limburg besluit in de aflevering van morgenavond bijvoorbeeld in het repertoire van Adele te duiken. Ze brengt een eigen, unieke versie van ‘Set Fire To The Rain’. Een aartsmoeilijk nummer, of toch niet?

2x Pommelien

De coaches worden verder getrakteerd op een brede waaier aan muziekstijlen en nummers. En sommige van die nummers klinken wel heel vertrouwd in de oren. Maar liefst twee moedige kandidaten willen hun talent tonen met nummers van coach Pommelien. De 11-jarige Estelle (uit Antwerpen) waagt zich aan ‘Nu Wij Niet Meer Praten’, terwijl de 12-jarige Ada (uit Oost-Vlaanderen) het podium betreedt met het nummer ‘Ongewoon’.

Pommelien voelt zich alvast vereerd: ‘Het is durven om een nummer van één van ons te doen. Ik vind het alleszins enorm cool!’. Maar de grote vraag blijft: kunnen deze jonge talenten hun idool en ook de andere coaches overtuigen met hun optreden? Je ziet het vrijdagavond om 20u40 bij VTM!

Estelle © VTM

' ' ' '