Ga jij voor de cosy sokken, een fluffy badjas of het T-shirt met 'I love Eddy'?
‘Thuis’ viert 25ste verjaardag met kledinglijn #thuisploeg
Op 23 december bestaat de populaire Eén-serie ‘Thuis’ exact 25 jaar. Een groot feest blijft helaas uit door het coronavirus. Maar om de kijkers toch samen te brengen, lanceert de productie een kledinglijn.
‘Thuis‘ is sinds jaar en dag een van de populairste en meest bekeken series in Vlaanderen. De dag voor kerstavond is het al feest bij de Eén-reeks, want op 23 december is het exact 25 jaar geleden dat de allereerste aflevering werd uitgezonden. Dat zou volgens producer Hans Roggen normaal gezien gevierd worden met een groot feest met de cast en fans, maar daar steekt de pandemie natuurlijk een stokje voor. ‘Vandaar dat we naar andere manieren zochten om onze kijkers toch samen te brengen’, aldus Hans in Het Laatste Nieuws. Het resultaat is een kledinglijn onder de naam #thuisploeg.
‘Thuis’-familie
De collectie bestaat uit sokken, een badjas, T-shirts met daarop ‘I love Eddy‘ of hartenbreekster Karin en een hoody met daarop Simonneke zoals we ze het best kennen: al huilend met uitgelopen mascara. De bedoeling is dat fans zo het gevoel krijgen dat ze deel uitmaken van de grote ‘Thuis’-familie. Je kan de kledij online kopen via de website en de prijzen variëren van 9,99 euro tot 49,99 euro.
De cosy sokken
De fluffy badjas
De Simonne-hoody
Het Eddy-T-shirt
Het Karin-T-shirt
Krijg je maar niet genoeg van de serie? Op 17 november komt er ook een ‘Thuis’-gezelschapsspel uit en op 25 november een boek ‘Thuis 25’ dat je een blik achter de schermen geeft.
Lees ook:
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier