Het jaar is nog niet eens begonnen, maar 2018 kan al niet meer stuk, althans niet voor modeland. Guess heeft zojuist het nieuwe gezicht van de SS18-campagne aangekondigd, en dat is niemand minder dan Jenny from the block!
Je moet het maar kunnen, twee decennia lang succesvol meedraaien in de showbizz. Jennifer Lopez is een van de weinige sterren die vandaag nog altijd even relevant is als in de beginjaren van haar carrière. Het ultieme bewijs? Haar samenwerking met Guess voor de voorjaarscollectie van 2018.
De zangeres, actrice, moeder van twee en zakenvrouw kan nu ook ‘model’ toevoegen aan haar lange lijst van prestaties. J.Lo heeft met haar 48 lentes nog lang niet het hoogtepunt van haar carrière bereikt en is daarmee een inspiratiebron voor velen.
A GUESS Girl’s dream!
‘Jennifer Lopez is a GUESS Girl’s dream! Ze is een getalenteerde artieste, ze is iconisch en sensueel’, licht Paul Marciano, de grote baas van Guess, zijn keuze toe. ‘Jennifers impact en invloed blijft groeien, en met deze campagne vieren we het feit dat vrouwen mooier en getalenteerder worden naarmate ze meer levenservaring opdoen. Haar schoonheid en klasse schijnen doorheen deze campagne en ik ben enorm verheugd dat Jennifer instemde om onze nieuwe GUESS Girl en tegelijk ‘Femme Fatale’ van Marciano te worden.’
Een Femme Fatale, dat is ze zeker! We zijn benieuwd naar de collectie die zal voortvloeien uit deze bijzondere samenwerking.
Lees ook:
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier