Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...
© Instagram <a href="https://www.instagram.com/p/BI5iECpDn-4/?taken-by=coffeebelgium" target="_blank">@coffeebelgium</a>

Kleine meisjes worden groot...

Tonya uit ‘Junior Eurosong’ lanceert nieuwe collectie van kledinglijn CFÉ

Tonya Schamp, het Junior Eurosong-sterretje van de hit 'Hé, doe maar mee', richtte in 2015 haar eigen kledinglijn CFÉ op. Het merk kende het afgelopen jaar een enorm succes, en daarom brengt de 22-jarige een tweede collectie op de markt. En ja, wij willen gewoonweg álles! 

In 2003 waagde Tonya Schamp haar kans bij Junior Eurosong. Niet veel later stond iedereen te dansen op de beats van 'Hé, doe maar mee'. Ondertussen laat ze haar zangcarrière even voor wat die is, want Tonya focust zich nu op haar eigen kledingmerk CFÉ.

 

Daarmee wil Tonya een link leggen tussen specifieke koffies en bijbehorende persoonlijkheden. 'Met CFÉ wil ik dat mensen elkaar meer complimenten gaan geven door elkaars goede eigenschappen te benoemen', vertelt Tonya. 'Zo staat het bekende #IAMNOIR-T-shirt voor een sterke, pure en zelfstandige persoonlijkheid die gebaseerd is op de bijpassende koffie.' Voor haar nieuwe collectie creëerde Tonya drie nieuwe koffiesmaken. Matcha (inspiring, conscious & outside-the-box), mokka (bold, adventurous & smooth) en la crème (bossy, ambitious & elegant). Welke verkies jij?

 

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

 

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

 

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

 

Les goûts et les couleurs ne se discutent pas

Tonya lanceerde eerder al drie T-shirts, en deze keer voegde ze daar enkele oversized modellen en bijpassende bomberjackets aan toe. Voor haar nieuwe stuks liet Tonya zich inspireren door de streetstyle uit Amerika. 'De ambitie bij jonge designers in Los Angeles heeft me nog extra gemotiveerd om als 22-jarige mijn onderneming te pushen. De collectie is dan ook helemaal made in and inspired by LA.' 

 

Om haar collectie extra kracht te geven, gebruikt Tonya de slogan 'Les goûts et les couleurs ne se discutent pas'. Daarmee verwijst Tonya naar de koffiesmaken- en kleuren. Maar CFÉ ziet ook elke persoon als een uniek individu bij wie kleur, afkomst, cultuur en geloof geen stempel is, maar een persoonlijke verrijking. 

 

Voor 45 euro haal  je een T-shirt in huis, en voor 99 euro ben je in het bezit van een bomberjacket. 

 

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

 

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

 

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

 

Lees ook:

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '