Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...
© Getty

Vergeet de microtas, deze belachelijk grote draagtas wordt in 2020 het nieuwste it-item

Chloë Foubert
Chloë Foubert Modejournalist

Spendeerde jij net je zuurverdiende centjes aan een prachtige microtas? Dan hebben we helaas slecht nieuws voor jou, want de it-bag voor het nieuwe jaar wordt er eentje van een heel ander formaat. Jawel, die is namelijk zo gigantisch dat je hele hebben en houden er haast in past.


Dat de streetstylescene een onuitputtelijke bron van mode-inspiratie is, hoeven we je vast niet meer te vertellen. Ook wij pikken er maar wat graag trends op die we vervolgens naar onze eigen garderobe vertalen. Maar de tassentrend die eerder deze week in New York met alle aandacht ging lopen, gaat zelfs ons petje te boven. Het is Nicholas Heller, de man achter het hilarische Instagramaccount @newyorknico, die de tas in kwestie spotte in een metrostation en zo verbaasd was dat hij het hilarische tafereel op beeld vastlegde. In het filmpje zien we namelijk hoe een vrouw zich door de toegangspoortjes probeert te worstelen met een immense gele draagtas rond haar schouder. Gevalletje ‘Waar gaat die tas met dat meisjes naartoe?’.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Instagram lacht zich een breuk


Het zal je dan ook niet verbazen dat dit filmpje razendsnel viraal ging en enkele hilarische reacties opleverde. Zo reageert een man ‘When she says “I don’t have a lot of baggage”‘ en een andere volger verwijst dan weer naar een Ikea-uitje ‘Me leaving Ikea’. Wie het brein achter dit belachelijke ontwerp is? Dat moet, zoals de tekst op het ontwerp al doet vermoeden, het Amerikaanse label Opening Ceremony zijn. Zij zullen het gele ding binnenkort dan ook lanceren voor de lente en zomer van 2020.

Dat de modewereld steeds meer in extremen gaat denken, staat dan ook als een paal boven water. En mocht je nu denken dat het label dit gekke ontwerp nog niet aan de straatstenen kwijt zal kunnen, dan moeten we je ook hierin hoogstwaarschijnlijk teleurstellen. De Franse modeontwerper Simon Porte Jacquemus bewees namelijk eerder al dat hoe belachelijk groot of klein je ontwerp ook mag zijn je er wel degelijk stinkend rijk mee kan worden. Met klanten als de Kardashians en Emily Ratajkowski kan je je dan ook geen betere reclame wensen...

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."


Lees ook: 

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '