Tegenwoordig geven we vaker een eigen draai aan ons aperitief. Zo durven we schuimwijn over ijs te gieten, hebben we minder nood aan een hoog percentage alcohol en proberen we van elk aperitiefmoment een geslaagde totaalbeleving te maken. Inclusief de hapjes en de achtergrondmuziek. Deze nieuwe trend hebben ze bij Martini ook opgemerkt en daarom lanceert het merk drie nieuwe limited editions.
Martini onderzocht de huidige trends en hoe Belgen het liefst hun aperitiefmoment beleven. Resultaat? Op het einde van onze drukke werkweek streven millennials het liefst naar een welverdiende happy end met vrienden of familieleden én een heerlijke schuimwijn. Daarom lanceert het merk drie limited edition verpakkingen waar ieder van ons zich in kan vinden: aperitivo food, style en music. Voor welke fles ga jij?
Aperitivo Food
Aperitivo Food
‘A tavola non si invecchia. At the table no one grows old. So get some bites, add some music, find your style and embrace the moment.’
Aperitivo Style
Aperitivo Style
‘True style is hard to define, but impossible to forget. So create your own, get some food, add music and embrace the moment.’
Aperitivo Music
Aperitivo Music
‘If music is the melody to life, friends are the high notes. So tune in, get some food, find your style and embrace the moment.’
Nieuwe trend in aperitiefland
De smaak van de drie aperitieven blijft hetzelfde, maar de tekeningen op de verpakkingen zijn anders. Net zoals de quotes die je op de achterkant van de verschillende – stijlvolle – flessen kan vinden. Deze bewust gekozen thema’s staan symbool voor de nieuwe en moderne trend in aperitiefland waarbij schuimwijn zeker niet mag ontbreken.
De Martini Brut Aperitivo Limited Editions (75 cl – 11,5% alc/vol) zijn vanaf oktober tot en met december te verkrijgen voor de adviesprijs van 7,99 euro. Wij zetten deze flessen alvast koud voor eindejaar. Santé.
Lees ook:
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier