Met Youh! richt de Belgische modeketen zich op 'de sterke, zelfverzekerde vrouw'
YAY: JBC breidt aanbod uit met nieuwe kledinglijn Youh!
28 September 2016
JBC verruimt z'n winkelaanbod met Youh!, ‘een gedurfde en eigentijdse collectie voor zelfbewuste vrouwen’. De collectie legt de nadruk op vrouwelijkheid en wil vrouwen met power aanspreken.
Voor trendsetters met een sterke persoonlijkheid
Youh! – spreek uit als 'joe'/you – refereert volgens de Belgische modeketen naar ’vrouwen met een sprankelende persoonlijkheid’.
Ann Claes, CBO bij JBC, zegt zich met de kledinglijn te willen toespitsen op trendsetters. ‘De kledij en accessoires zijn allemaal iets gedurfder dan de andere collecties bij JBC.'
'Youh! is eigentijds en erg actueel', gaat Claes verder. 'Het is een merk voor de first followers, die vanaf het begin meegaan in nieuwe trends voor ze echt gezet zijn in het straatbeeld.’
Het is een merk voor de first followers, die vanaf het begin meegaan in nieuwe trends voor ze echt gezet zijn in het straatbeeld.
De collectie bestaat uit 23 stuks – kledij én accessoires – en is een tikje uitdagender en ligt zowel wat trendgevoeligheid als wat prijskaartje en kwaliteit betreft een niveau hoger dan de andere lijnen bij JBC. Zo betaal je voor een jeanshemd € 59,90 en voor een jurkje € 79,90. In de eerste collectie staan kleur, print en fun centraal.
Youh! is verkrijgbaar in alle Vlaamse JBC-winkels of online op www.jbc.com.
Youh! by JBC
Youh! by JBC
Youh! by JBC
Youh! by JBC
Youh! by JBC
Youh! by JBC
Youh! by JBC
Youh! by JBC
Youh! by JBC
Youh! by JBC
Lees ook: