Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...

Dit zijn deze week de opvallendste trends en nieuwigheden in beautyland.

Beautynieuws: de ‘dolce vita crop’ wordt het trendkapsel van de winter (en het is er eentje voor durvers)

Beautyredactrice Charlotte verzamelde voor jou de meest opvallende trends, het leukste beautynieuws en de nieuwste beautyproducten. Deze week: de ‘dolce vita crop’ wordt het trendkapsel van de winter en dit virale skincaremerk moet je kennen.

La dolce vita crop

Als we hairstylist en trendspotter Tom Smith mogen geloven wordt de ‘dolce vita crop’ dé kapseltrend van de winter. Een tikje gewaagd, want het is geïnspireerd door Italiaanse businessmannen van de jaren ‘60. Het is een korte en androgyne snit die kracht en autoriteit uitstraalt. Je stylet je haar naar achter, nonchalant of strak met gel.

Maskertje, iemand?

Ge-ni-aal: een tissuebox vol gezichtsmaskers. Dit handige doosje is – uiteraard – een uitvinding van de Koreanen. Met het bijhorende pincetje kan je een sheet mask uit de doos halen en vervolgens sluit je ze weer, waardoor de maskers vochtig blijven. Ideaal voor wat extra selfcare na die drukke feestdagen. Neem zeker eens een kijkje op koreanskincare.be, want daar vind je allerlei soorten gezichtsmaskers.

Retinol Intense Daily Mask – € 34,95 (30 maskers) – Some By Mi, shop hier.

Brown is the new black

Bruin is een van dé trendkleuren deze winter. Niet alleen in je kleerkast, maar ook in je make-uptasje. Budgetmerk Essence speelt daar lekker op in met een chocolate-inspired make-upcollectie. Onze favorieten: de Lash Without Limits Mascara in het bruin, de transparante Lip Oil (mét chocoladegeur!) en de Eyeshadow Stick in glanzend chocoladebruin.

Lash Without Limits Mascara, Lip Oil en Eyeshadow Stick – € 3,99, € 2,89 en € 2,99 – Essence, vanaf midden januari bij Kruidvat.

Byoma to the rescue

@hyram

BYOMA Review In 60 Seconds ⏰ PRODUCTS IN BIO #byoma #review #skincare

♬ FLOWER – JISOO
De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Byoma gaat viral op TikTok en wij vertellen je waarom je dit skincaremerk moet kennen. Eén: het is super betaalbaar (voor zo’n 9 euro heb je al een dagcrème). Twee: de verpakking is fun en kleurrijk. Drie: het wordt aangeprezen door zowel beautylovers als huidexperten. Het merk is ontstaan tijdens de pandemie, als tegenreactie op het feit dat iedereen z’n huid te intensief ging behandelen met allerlei verschillende ingrediënten. Bij Byoma ligt de focus op het versterken van de huidbarrière, voor een gezond en glowy huidje.

Byoma, verkrijgbaar via Zalando.

Lees ook:

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '