Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...
beautynieuws

Dit is deze week het meest opvallende beautynieuws.

Beautynieuws: ‘Mob wife’ nagels en bouillon drinken voor een strakkere huid

Beautyredactrice Charlotte verzamelde voor jou de meest opvallende trends, het leukste beautynieuws en de nieuwste beautyproducten. Waaronder knalrode ‘mob wife’ nagels en rundsbouillon drinken voor een strakkere huid.

Beauty empties: benieuwd welke producten onze beautyredactrice écht goed vond en helemaal opgebruikte? Je ontdekt ze hier.

All-(sk)in

All-(sk)in

All-(sk)in

Ray

Hilde Nys, apotheker en oprichter van Ray luisterde voor het ontwikkelen van deze lijn naar de noden van haar klanten: ‘Jong of oud, we worden allemaal ouder, dus hebben we een anti-aginggamma ontwikkeld waar iedereen baat bij heeft. Er zitten enkele bekende actieve ingrediënten in als hyaluronzuur en niacinamide, maar ook minder bekende als arginine en pullulan. Elk ingrediënt heeft een ander doel, zodat je met maar een paar producten veel verschillende behoeften aanpakt.’

Vanaf € 49

Shop hier

Mob wife nagels

Mob wife nagels

Mob wife nagels

Alweer een trend die is ontstaan op social media (lees: TikTok): ‘mob wife aesthetic’. Dat is een gewaagde look waarbij je je letterlijk kleedt als een extravagante maffiavrouw, inclusief imitatiebont, dierenprints en extra opvallende gouden juwelen. En nog een onmisbaar onderdeel waar wij ons helemaal in kunnen vinden: knalrode nagels. Rood is namelijk een van dé nagellakkleuren voor deze lente. Benieuwd naar de andere trending kleurtjes? Die ontdek je hier.

Dior x Willow

Dior x Willow

Dior x Willow

Artiest Willow Smith is het nieuwe gezicht voor de make-upcollecties van Dior. De 23-jarige dochter van Will en Jada Pinkett Smith is een creatieve duizendpoot en vormt dan ook een grote inspiratiebron voor mensen van haar generatie. Het klassieke Franse Dior zal met Willow als gezicht dus ongetwijfeld ook een jonger publiek aantrekken. Smart move, Dior!

Beauty & the broth

Beauty & the broth

Beauty & the broth

Move over sapjeskuren, bone broth is nu hét hippe drankje als je lekker healthy wil doen. Bone broth is natuurlijk gewoon de fancy Engelse vertaling van rundsbouillon. Juist ja, wat je in je soep of stoofpotjes doet. Deze trend ligt in lijn met de hype van de collageensupplementen, want rundsbouillon – die getrokken wordt van beenderen – is onder andere rijk aan collageen. Elke dag zo’n kommetje bouillon zou dus kunnen bijdragen aan een gezondere, strakkere huid en is tegelijk ook goed voor je beenderen en spieren, bijvoorbeeld als je veel sport.

Brothway is een Belgisch merk waar je een volledige box kan kopen met 28 flesjes. Voor de Brothway Collagen Boost box betaal je € 94,50, daarin zitten 14 flesjes ‘Chicken Curcuma’ en 14 flesjes ‘Bio Beef’.

Shop hier

Back to the nineties (again)

Back to the nineties (again)

Back to the nineties (again)

Daar zijn ze weer, de zigzag haarbanden. Deze blast from the past dook enkele jaren geleden al eens opnieuw op, maar de trend brak toen niet helemaal door. Dit seizoen spotten we hem opnieuw op de catwalk. En aangezien de nineties revival nog steeds volop leeft, zou het nu weleens een hit kunnen worden.

Gezien bij Givenchy en Maryling.

Parfum to go

Parfum to go

Parfum to go

€ 48,95  –  Ingrid

Een solid parfum is het ideale parfum voor mensen die niet zo van parfum houden. Waarom? Het is gebaseerd op natuurlijke oliën en ruikt daardoor veel subtieler dan een klassiek parfum op basis van alcohol. Bovendien is het ideaal voor mensen met een gevoelige huid en het is ook erg compact en dus makkelijk mee te nemen. Het Zweedse merk Ingrid heeft geuren die geïnspireerd zijn door bekende parfums. Ze hebben zowel handige metalen parfumdoosjes als sticks.

Shop hier

Bescherming on a budget

Bescherming on a budget

Bescherming on a budget

De collectie met betaalbare zonneproducten van Solait, het huismerk van Kruidvat, breidt uit. En dat kunnen wij alleen maar toejuichen. Ze voegen een paar trending producten toe aan de lijn, waaronder een zonnepoeder dat je makkelijk doorheen de dag opnieuw aanbrengt en een vitamine C serum mét een beschermingsfactor 30 erin.

Solait SPF30 Sun Powder en Vitamin C Sunserum SPF30 – € 12,99 en € 9,49 – Kruidvat.

Shop hier

Lees ook:

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '