Hailey Bieber komt met jaloersmakende (zonne)brillen.
NEW IN: 5 nieuwigheden uit modeland om je wishlist mee aan te vullen
Krijg jij het spontaan warm als er weer een nieuwe collab wordt aangekondigd? Of snuister jij dagelijks je favoriete webshops af op zoek naar leuke hebbedingen? Dan heb je als modefan zonet het juiste artikel opengeklikt, want met in New In tipt moderedactrice Chloë je de leukste nieuwtjes uit modeland!
Eilandhoppen met Bab en Paulien.
De zon laat ons momenteel dan misschien in de steek, maar niks houdt je tegen om de paasvakantie door te brengen op de Canarische eilanden, toch? Een badpak of bikini is het eerste wat je dan in je koffer wil steken en daarvoor landt de capsulecollectie van Bab & Paulien voor Etam net op tijd. De hartsvrienden – ja, al zo’n acht jaar – inspireerden zich voor de kleuren en prints van hun swimwearlijn op hun reizen naar de Middellandse Zee. Denk aan de zachte zeegolven in Calvi, de groene kust van Dalmacija en de prachtige rotsstranden van Ibiza. De plaatsen waar hun vriendschap bloeide, en waar een van hen zelfs de liefde vond.
De collectie omvat twee bikini’s, een badpak met cut-outs dat elk lichaamstype doet stralen én een bijpassende pareo voor je strandwandelingen. Prijzen starten vanaf € 19 voor een bikinibroekje tot € 50 voor het badpak.
Sunnies for one, please!
Nog een waanzinnige collab, deze keer in zonnebrillenland. Hailey Bieber zet haar feilloos gevoel voor stijl verder in een Vogue Eyewear-capsulelijn van acht blitse monturen. Elke bril weerspiegelt de naturelle, ongedwongen look van mevrouw Biebs. ‘Brillen zijn hét accessoire bij uitstek om een sprekende look neer te zetten‘, klinkt het bij Hailey die voor zowat elke look iets voorziet. Zo zijn er tijdloze aardetinten met opvallende vormen enerzijds, en fijne monturen anderzijds. Leuk detail: de collectie omvat ook optische brillen.
Een montuur heb je al vanaf € 99.
Bingen in ‘Bridgerton’-stijl.
Voor wie de afgelopen weken onder een steen heeft geleefd: het tweede seizoen van ‘Bridgerton’, de Netflixsensatie van het moment, is eindelijk te bekijken op de streamingdienst. Hoewel de serie zich afspeelt in het Regency-tijdperk, schotelt het ons flink wat outfits voor die ons zelfs vandaag weten te inspireren. En zo ook Stradivarius. De Spaanse budgetketen komt zelfs met een hele collectie gewijd aan de prachtige Daphne, Penelope, Kathani en co. Bloemenprints domineren uiteraard, maar ook korsetten zijn alom vertegenwoordigd. Er is zelfs een T-shirt waarop de welbekende quote van Lady Whistledown prijkt.
Een iconisch T-shirt heb je al voor € 15,99, een elegante jurk voor € 45,99.
Trendstukken bij de vleet.
Voor trendstukken moet je absoluut bij Les Jumelles zijn. De Antwerpse webshop houdt ondertussen al voor de vierde keer halte in Knokke, en dat in een ware urban jungle vlakbij het bekende Lichttorenplein. Denk plantenmuren, coole neonverlichting, maar vooral kledingstukken in exclusieve prints van eigenares Magalie Aerts. Leuk detail: je shopt er ook leuke accessoires en aan de ingang vind je een coole grijpmachine. Daar kan je voor 1 euro het kind in jezelf naar bovenhalen en huiswaarts keren met een leuk Les Jumelles-item. De opbrengst hiervan wordt integraal geschonken aan Kom Op Tegen Kanker, een goed doel dat hen nauw aan het hart ligt.
Collector’s items
Voor denim hebben we een grote zwakte, en al zeker als het aankomt op tijdloze stukken. Zoals bij Wrangler. Het denim-icoon viert dit jaar zijn 75ste verjaardag en werkt daarvoor samen met La Redoute. Het duo schuift samen een collectie naar voren die vintage denim verenigt met Franse couture. Van een jumpsuit tot een safari-jasje: elk archiefstuk kreeg een fris romantisch Frans tintje, maar straalt nog steeds het karakter uit dat we van het Amerikaanse label gewend zijn.
Een jasje heb je voor € 129, een bootcut jeans met hoge taille dan weer voor zo’n € 110.
Lees ook:
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier