Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...
© Suspicious Antwerp op Instagram

Scoor nog snel dezelfde sweater als Gigi Hadid en Vanessa Hudgens!

Amerikaanse sterren poseren massaal in deze Antwerpse sweaters

Het is booming business voor het Antwerpse streetwearlabel SuspiciouS Antwerp. De streatwearcollectie van twee Antwerpse studentes heeft de harten van verschillende influencers en sterren weten te veroveren.


Vorig jaar trok het Antwerpse modemerk al de aandacht van verschillende influencers dankzij hun T-shirts en truien met Mexicaanse doodshoofden. Dankzij die bekende fans was de collectie voortdurend uitverkocht en moest je snel zijn om een stuk in handen te krijgen.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Nieuwe ‘vintage’ hoodie


Een tijdje geleden lanceerde het merk een nieuwe collectie waarin de naam van het merk centraal staat. Wie goed kijkt, ziet bij een aantal stuks ook het Mexicaanse doodshoofd uit de originele collectie terugkomen. Toch is de opdruk bij deze collectie vooral de merknaam ‘SuspiciouS Antwerp’ zelf. Op één stuk uit de collectie lijken alle sterren hun oog te laten vallen: de navy vintage hoodie. Zo ook topmodel Gigi Hadid en ex-Disney Channel-sterren Vanessa Hudgens en Dylan Sprouse.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

De twee studentes achter het label, waarvan de identiteit tot de dag van vandaag onbekend blijft, zetten massaal in op influencermarketing. Toch hoeven ze zelf de sterren niet te overhalen om hun merk te promoten. In een interview met Gazet van Antwerpen vertellen ze het volgende: ‘Het mooie aan ons modelabel: we hoeven niemand te overtuigen. Meer nog, influencers komen zich spontaan aanbieden, net als onze klanten’.

Met het merk richten ze zich volop op millenials, die ze bereiken via Instagram. De kledij is dan ook nergens fysiek te koop. ‘Onze kleding is enkel te koop via de webshop en is slechts enkele dagen per maand beschikbaar’, vertelt een van de dames. Slim gezien, want hierdoor verhoogt het exclusiviteitsgehalte van het merk natuurlijk.

Wil je toch een stuk uit de collectie bemachtigen? Wees er dan snel bij, want de dames van SuspiciouS Antwerp vulden hun webshop net aan op maandag 25 maart.

Lees ook:

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '