Ook de medemens zonder gezichtbeharing kan nu meedoen ;)
MOVEMBER: deel jouw #CécéMoustache en steun het goede doel
Het is weer de tijd van ‘Movember’, het moment waarop mannen over de hele wereld hun scheermes in de kast laten liggen om zo het goede doel te steunen. Maar ook wij kunnen helpen. Met de #CécéMoustache van Cécémel!
Wil jij ook je steentje bijdragen voor het goede doel? Gemakkelijker dan de actie van Cécémel wordt het niet. Speciaal voor ‘Movember’, een goed doel dat zich inzet voor de gezondheid van mannen, lanceert het chocolademelkmerk de #CécéMoustache. Jij deelt op Instagram, Twitter of Facebook gewoon een selfie met je eigen chocolademelksnor en Cécémel schenkt per foto € 1 aan de organisatie van ‘Movember’. Zo kan iedereen die door de lieve heer niet voorzien werd van een behaard aangezicht, dit jaar dus ook het goede doel steunen.
#CécéMoustache
‘We zijn blij dat we met Cécémel op een originele en leuke manier ons steentje kunnen bijdragen aan dit goede doel,’ klinkt het bij Brand Manager Jérôme Nelen. Prostaat- en teelbalkanker, alsook mentale problemen, zijn de meest voorkomende gezondheidsproblemen bij mannen en we helpen graag om dit onder de aandacht te brengen en dit te helpen bestrijden.’ Rep je dus snel naar de winkel voor je bus Cécémel, maak een foto van je mooiste moustache en deel die op social media met de hashtag #CécéMoustache.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Lees ook:
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier