De opdracht
Dit is de opdracht waarmee onze finalisten aan de slag gaan:
Maak een video van max. 30 sec waarbij jij de volgende boodschap op jouw eigen individuele manier interpreteert:
Maak een belofte voor de toekomst. En breng ze naar buiten. #FaceForward
Er wordt niet gekeken naar je capaciteiten om de volgende Steven Spielberg te worden, maar naar hoe origineel, leuk en persoonlijk jij de boodschap aankleedt. Find your voice.
Inspiratie kan je ook op clinique.be vinden.
Deel deze video op jouw blog en stel de vraag aan je volgers: "Welke belofte maak jij voor de toekomst?" Deel ze met iedereen. #FaceForward
Over #FaceForward
Met de #FaceForward campagne viert Clinique de strijdlust en het positivisme van millenials. Clinique zet drie Global influentials in de spotlight om het voortouw te nemen in onderstaande video's. Tavi Gevinson, Hannah Bronfman en Margaret Zhang geraakten immers op jonge leeftijd al een heel eind in hun leven. Hun volledige verhaal ontdek je hier. Clinique roept iedereen op zijn eigen toekomstvisie te uiten met de hashtag #FaceForward.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Het resultaat van onze finalisten vind je terug op de landingspagina van de Flair Online Talent Award. De finalisten die het best een sterke boodschap combineren met een hoog engagement van hun lezers gaan door naar de volgende ronde op 5 oktober!
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier